duminică, 22 martie 2009

Orgoliul (tau) prostesc..... sau Demnitate(-a mea) prea mare....

Orgoliu -> def DEX =, Părere foarte bună, adesea exagerată şi nejustificată, despre sine însuşi, despre valoarea şi importanţa sa socială; îngâmfare, vanitate, suficienţă, trufie.
Demnitate -> def DEX = 1. Calitatea de a fi demn, atitudine demnă (2); autoritate morală, prestigiu. Gravitate, măreţie. 2. (Mai ales la pl.) Funcţie sau însărcinare înaltă în stat; rang. – Din lat. dignitas, -atis (după demn).

Cred ca mi-as fi dorit sa te cunosc(fara masca ta de cuceritor) macar o zi, sa iti cunosc gandurile, sentimentele, sa te cunosc pe TINE!!!
Cand tu ai schimbat lumea, ai crezut sau i-ai crezut ca m-am schimbat si eu, ca ele, ei m-au schimbat.
Nu, draga TU, eu sunt aceeasi pe care candva ai placut-o, dar pe care nu ai a-v(r)ut timp sa o cunosti...
Mi-as dorii ca macar o data sa am EU utimul cuvant, sa pot spune: “Nu imi (mai) pasa!”, sa (iti) spun cuvinte grele, sa arunc cu noroi si apoi sa ma prefac zambind ca si cum nimic nu s-a zis, asa cum TU prea bine stii sa (si) faci.
Din orgoliu te simti singur, chiar daca nu recunosti. Din orgoliu faci prostii. Din orgoliu rupi relatii. Din orgoliu pierzi increderi, pierzi prieteni, pierzi iubiri.
Ma intreb cand vei incepe sa pretuiesti? Pe tine. Pe mine. Pe ei.
Din demnitate nu vreau sa ma mai simt umilita - pentru ca asta ai facut ultima data! Din demnitate gandesc matur. Din acelasi motiv nu vorbesc fara sa am ceva important de spus, tu din orgoliu atunci cand vei avea ceva important de spus ( un “iarta-ma, imi pare rau!”) sigur nu vei vorbii. Din demnitate nu ma simt singura (TU ce faci cand te simti singur?), nu sunt singura. Nici macar cand tu umilesti crezand ca faci show, pentru ca am invatat sa trec peste, pentru ca am nevoie de ceva mai bun. Poate nu voi gasi sau poate da...
Ti-as demonstra cat te inseli cand ascutli mizeriile spuse de “prietenii” tai, de “prietenii” mei, de “prietenii” nostrii, dar din demnitate nu te mai sun, nu vreau sa te mai vad.
Eu nu barfesc, nu spionez, nu plec urechile la toate mizeriile spuse de invidiosi, TU da.Eu nu creez monstrii, TU da, neavand taria de a ma trage de maneca sau de urechi si a ma intreba despre mizeriile ce ti-au fost spuse si pe care le-ai luat drept bune...

Din orgoliu pierzi, din demnitate pierd, din prostie pierdem... increderi, prietenii, iubiri!


Sper ca TU sa citesti aceste randuri , sa intelegi si sa te porti ca atare!

Niciun comentariu: