sâmbătă, 15 noiembrie 2008

ceva

ce mai faceti? voi cei 2-3 oameni care imi urmariti umilu meu blog???
eu sunt plictis tare, inghetata(app de inghetata , ce as papa una!!!!) pentru ca am fost pe afara... frig, frig, frig!!! macar daca ar ninge!! sa ninga asa cu fulgi mari... ce frumos ar fii!!! chiar, va place iarna?
(ce impresie urata am: ca vb singura!!! :-))) - nu ca nu as vorbii...)
astpt commenturi
si voi acum: "asteapta-le mult si bine!!"

pupix dulce!!

26 de comentarii:

joju spunea...

auzi, a venit hec[rii si tze-a spart poza, adik a scos-o p-aia cu ursu-n decoleu (uah) si-a pu so poza cu un nene care face pipi la copac
vezi ca ai sa-mi dai 5000 lei vechi ca te-am anuntzat
sh-asha trecea un an pana sa observi u
da
care este

joju spunea...

ooops, n-am folosit
mamaligutzex

joju spunea...

auzi, ai cam multe commenturi, ia stergel p-asta de-l scriu eu acum
da
stergel ca sa inveti cum e
si de ce sa ai u mai multe comment-uri decat joju
sau jojo
whatever his name is
pai eu 10 luni n-am avut decat un comment si ala a fost o-njuratura gen 5in1 (injurTURI)

joju spunea...

AAAA
nu stergi
e las ca sterg io, sa ai mai putine
asa-ti trebuie

http://www.feebleminds-gifs.com/smiley-faces57.gif

joju spunea...

nu poti ssa crii:
Bloguri pe care le urmăresc
hazmatzuca
joju

nu poti sa-ti urmaresti propriul blog, decat ale altora :D

zuzu-zuzu

joju spunea...

si ce daca am scris stergel in loc de sterge-l
ce, io am facut chimie ca sa le stiu pe toate??!!
Eeeeeeee

alexa spunea...

:)) :))) :)))) :)))))

alexa spunea...

nenea d la copac sunt eu :(((

joju spunea...

eu stiu ca esti tu, decat ca am facut o gluma care nu mi-a iesit prea bine, hic!

Dienutza spunea...

moama..da' ce mai conversati mahi baieti:O!!!
ma bag si eu;;) auzi mahi copilu' vreau sa postezi p blogu'' tau...cv legat de natura ...in fine nuh stiu sa iti zic mai exact doar ac asta imi inspira verdele asta cand intru la tine p blog:))=))...orikm ast ...sa vad c idei trasnite iti mai vin:D

pop

Dienutza spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dienutza spunea...

a ...si am uitat sa iti spun imi place blogul tau:))=))







lipsa de ocupatie de la "orele"00:43 isi spune cuvantul:)):))...anyway poop

alexa spunea...

chiar 2 oameni si cu mine 3 urmaresc blogul meu... marele meu blog! ete fas! d'aia nu mai dorm eu diseara. mai bine putini da buni

merci joju, merci dia....

alexa spunea...

pt joju: eu pot sa imi urmaresc propriul blog k doar snt alexa, nu?

alexa spunea...

dupa ce ca am 2 articole amarate, snt atat d comentate..
snt asa mandra :-)))

alexa spunea...

dupa ce ca am 2 articole amarate, snt atat d comentate..
snt asa mandra :-)))

joju spunea...

da

joju spunea...

da

joju spunea...

stai sa zic si a 3-a oara: da

joju spunea...

adik dk esti alexa poti sa-ti urmaresti propriul blog si sa te chiar abonezi sa primesti noutatile pa mail si chiar poti s-o rogi pe Dienutza sa-ti mai dea un cot cand esti la scoala si "se" mai publica vreun nou post la tine pe b
concluzie: deci da

joju spunea...

si sper ca nu imi stergi vreun comment spunand chestia aia stupida: "buei, eji nebun, faci spam??!"
ca nu tine la mine si-ti iei bataie, io atat iti zic
biiine

joju spunea...

SOMATIE SCRISA catre hazmatzuca
te somez -in scris- sa nu deschizi cumva un articol cu tema Raza, ca se muta toti de la mine la tine

in caz de nerespectare a somatiei -scrisa- vorbesti tu cu avocatul meu

am inregistrat marca Raza la O.S.I.M. si .. daune..

hai, pupixuri la toate "razele"

oooops, s-o fi inregistrat marca "raze" ?! dau fuga s-o cumpar eu primu', pazea

alexa spunea...

nu imi permit sa dezbat tema raza p amaratu asta d blog...
o sa fac (vreodata) o paralela intre culturile noastre- romana si ecuadoriana(oare am scris bine?? ooops!).
cat despre bataie: iti reamint ca am 1.80m!!!
inteles, fata??

te poooop

joju spunea...

scrie fato despre ce vrei...
vezi ca la paralela ta vin si eu c-o perpendiculara.. sau mai bine o tangenta?? că de asimptotă .. aş lăsa-o mai la urma :D))

alexa spunea...

as fii vb eu cu tine despre asimptote, dar nu vreau sa vn despre infinit. mai bine sa vb le intervalul {azi, pana vom fii mosi}
:-D

serpendine spunea...

buna eu sunt geanina;) cmf?