sâmbătă, 1 noiembrie 2008

si apoi s-a facut lumina.....

buna, eu sunt alexa

11 comentarii:

joju spunea...

auzi bre, si cum de ti-au vizitat deja fo 52..53 (am deschis de doo ori) pagina de profil??!!
adica ce, iti deschizi blog si deja e buluc?! Bravo :))

Hai ca-mi place blogu' tau :)

Sper sa ma adaugi in blogroll ca sa facem ceea ce se cheama link-exchange

hai ca eu deja te adaug

spor la bafta !

joju spunea...

ursuletzu e cam tupeist bag seama :D

Dienutza spunea...

dc ursuletz vbesti ?...ca si eu sunt curioasa?...:)):))bv alex..keep working ...

alexa spunea...

ursuletul e de fapt maimutza indy.

dar joju a facut-o urs, asa k momentan e suppy indy :-))

joju spunea...

rectificare: maimutzik indy este bine orientata :D

Dienutza spunea...

:))...a in sfarsit ...m-a lamurit si p mn...cn era misteriosul urs...app indy chiar stie "sa se aseze" langa inima unei peroane:)):)):)):))....ma rog pop pt indy:*

Unknown spunea...

indy e tare rau. are personalitate, ce mai.....

joju spunea...

da' numa' ca indy a fost scoasa din peisaj mâncaţ-aş, ji me duc sa plang , uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

(hai ca incepem sa fim normali)

alexa spunea...

in afara de indy mai am purcelusul "piggy" si broscutza "oaky"... si nu vrei sa stii unde stau ele... sau vrei???? :-)))

joju spunea...

aha
deci stiam eu, girls are girls
vezi cu grija unde tii broscutza ca dupa ce o pupi in bot o sa fie printz, uaaau

iar purcelusu' e posibil sa fie plin cu bani $$$

alexa spunea...

am pupat broasca aia peste tot(mai pupin in zona unde cainii au coada) si nu s-a facut nici un printz... viatza d rahat.. rahat turcesc, desigur...
cat despre porc, daca fiecare porc (fie om sau animal)p care l-am intal in toata viatza mea era plin macar cu monezi d 10 bani, eram cineva...
da asa... sunt doar alexa. si sunt f mandra d asta

pupix dulce